Chụp Ảnh Món Ăn với Nhiếp ảnh Chuyên nghiệp
CHỤP ẢNH SẢN PHẨM MÓN ĂN
PRODUCT PHOTOGRAPHY
Có nhiều cách để Chụp Ảnh Sản phẩm và MAKI Studio đã phục vụ cho khá nhiều khách hàng trong những năm qua
Nếu bạn muốn đơn giản và hiệu quả thì Chụp Ảnh Sản Phẩm có thể thực hiện trên nền trắng. Nếu bạn muốn phát triển theo nhiều cách khác nhau, chúng tôi có thể hỗ trợ bạn sáng tạo với background, kỹ thuật ánh sáng và hỗ trợ hậu kỳ trong Chụp Ảnh Sản Phẩm.
Nếu bạn chưa định hình được điều mình mong muốn trong chiến lược Chụp Ảnh Sản Phẩm cho thương hiệu của mình, photographers và stylists của chúng tôi có thể giúp bạn định hướng cảm xúc và tư duy phù hợp, xin vui lòng gọi cho chúng tôi (08) 62949798 - 0913990998 hoặc email: info@maki.vn
Why a food photographer and not a “regular” photographer?
The proof is in the pudding, so to speak… If you can find a “regular” photographer that can supply you with the quality of food photography that you want to represent your business, then go for it! But since you’re here reading this web page, I’m assuming that you can discern between good and mediocre food photography. You’d be surprised at how many people can’t. And that’s ok. Without mediocrity, excellence is seen quite so easily.
The truth is that food photography, at its highest level, takes many specialty photographic techniques, and even specialty photo equipment, that most photographers do not possess. I use different types of lights to create different moods. I use mirrors and reflectors in very unique and seemingly mysterious ways to bring out the shape and texture in your food, so that the viewer can see, feel, and almost taste your food.
In this industry, experience does matter. I’ve photographed just about every type of food is, dozens of times. Each time, I learn a little more and a little more. I try as hard as I can to avoid getting into any ruts. I try to approach all jobs with a new, fresh approach, but all that experience can’t help but show itself in the quality of work that I produce.
Not only does quality depend on experience, but with experience, the speed of work increases too. That translates to getting more done in a given time period, which means savings to the customer, you!